Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 13 01:30:20 CEST 2014

Jo a instalace mi napsala, že mám moc staré Windows.

Tak jsem stáhl a nainstaloval 2010. Při spuštění ale píše "For evaluation
only" a v helpu je v about "29 days remaining".

PH

Od: Pavel Hudeček edizon na seznam.cz(mailto:edizon na seznam.cz)
"

Když už o tom je řeč v sousedním vlákně, tak na stažení tohoto SW vyžadují
mail a telefon.

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>

"Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od Michal Gregor:

> Zkuste Basic Visual Express 2010 je zdarma. Učil jsem se podle
> knížky od Microsoftu. Po měsíci jsem už psal jednodušší věci.

Proč 2008 (Pavel) nebo 2010 (Michal)? Normálně nejnovější verzi Visual
Studio Express 2013:

http://www.visualstudio.com/en-us/products/visual-studio-express-vs.aspx

Je to zdarma a může být používán pro komerční účely."
"