OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Září 12 22:06:25 CEST 2014

> Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od Slavo Tomascik:

> Některé banky autorizují vstup nebo transakce elektronického
> bankovnictví pomocí SMS zpráv. Musejí vědět, kam SMS posílat.
>
> Pokud chceš platební kartu pro on-line platby, dnes se běžně používá
> zabezpečení 3D Secure, kdy se na mobil posílá autorizační kód od
> platební brány.

Rozumiem, ze su sluzby, ktore z principu akosi ten telefonicky kontakt
potrebuju. Alebo internet. Banka ale odmietla poskytnut konkretnu sluzbu,
kde ho netreba. Ziadny internet banking ani karta.

Jinak už několikrát se mi stalo, že mi volal pracovník autorizačního
> centra, že nějakou mou transakci platební kartou vyhodnotili jako
> potenciálně podvodnou a zeptali se mě, zda jsem tu transakci opravdu
> provedl.

Ohladne "zachrany" situacie, ked sa nieco deje - ano, moja domovska banka
moje telefonne cislo ma. Nie ze by ma to nezaujimalo, co sa deje s tymto
uctom, ale ide iba o dispozicne pravo v pripade...

Nevidím důvod, proč by banka neměla mít mé telefonní číslo, stejně
> jako třeba poštovní adresu, byť mi nic poštou neposílají a na kafe ke
> mě nechodí.

A to ja si viem predstavit, ze by banka nemala ani moju adresu. Bohuzial
toto zakony neumoznuju. :)

Slavo T.