OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Září 12 20:48:54 CEST 2014

>  Taky nechapu, proc ma nekdo problem publikovat tel. cislo, nabidky umim
> rychle odpalkovat a jinak ten udaj povazuju v podstate za verejny.

  No mna tie rozne ponuky otravuju. Vase plus, ze ich viete rychle
odpalkovat. Ja ale po tom netuzim, aby mi kazdu chvilu vyvolavali. A viem,
ze z tej banky volavaju, preto som sa rozhodol im ho nedat. Aj ked mam
cislo verejne (neutajene), je to moje cislo, a ja sa rozhodujem komu ho
dam. Nakoniec, ma ho kdeaky cinan, aby mi mohol zavolat kurier, ked mi bude
dorucovat balik. V tom pripade som ale dal cislo dobrovolne, a nasledny
telefonat nebude neucelny. Ked vas ale zastavi niekto na ulici, a bude
chciet cislo, tak mu ho date? Ved je verejne.
Teraz budu niektori argumentovat tym, ze to ved chcela banka, a nie
"niekto" na ulici. Ale ja som si prisiel zriadit disponentske pravo. Ziadny
internet/tele banking alebo aby mi kurier nieco dorucoval. Len pravo prist
na pobocku a disponovat s uctom. Nic ine od banky nechcem a neocakavam.
Nemaju absolutne ziadny dovod mi telefonovat, chciet vediet kde pracujem
aka je pracovna pozicia a velkost topanky.
  Ale vratme sa k meritu. Podstata problemu je, ze banka vyzaduje telefonne
cislo, inak neposkytne sluzbu. Na to pravo nema. Nakoniec, poznam ludi,
ktori realne telefon nemaju. Co oni?
  Az sa viac rozsiria smart televizory, a banka bude vyzadovat aby ste taky
vlastnil? Len v tejto konferencii je dost ludi, ktori nemaju ziaden
televizor... Nieco podobne sa ale deje. Ak chce clovek previest podu, tak
musi mat eID a pocitac s Windows. Ako k tomu pridu ti co maju Linux? A to
nehovorim o tom, ze niektori (hlavne postarsi ludia na dedinach) nemaju ani
pocitac.

Slavo T.