OT: Heslo na Seznam.cz

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Září 12 17:00:33 CEST 2014

Tak mě napadá, proč by si měl někdo dávat práci s prolamováním hesla?

Nedávno jsem nastavoval v Outlooku účet na Atlasu a ten neověřuje odchozí
poštu. Chápu to správně, že pak stačí znát mailovou adresu a kdokoliv z ní
může odesílat spamy, aniž by znal heslo?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra
Svobodová
Sent: Friday, September 12, 2014 3:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Heslo na Seznam.cz

Hezké odpoledne,

	jestli došlo k prolomení hesla nevím, vyloučit to nelze. Počítače
mám čisté a webové rozhraní používám jen v nouzi nejvyšší, když to jinak
nejde. Jinak na veškerou poštu používám Thunderbird.

	Problém není ani to, že mi schránku zablokovali, třeba opravdu došlo
k tomu problému (ačkoli se mi to nezdá) ale problém je to, že chtějí ten
telefon. Co budou dělat lidi, kteří mobil nemají? Asi jich není moc, ale i v
mém okolí jsou. Tady u nás je v tom také trochu problém, pokrytí rozhodně
není ideální a když chci poslat SMS z Vodafonu, tak se musím silně vyklonit
z okna, nebo jít ven. Takže je to i silně nepraktické, hlavně když, jako
dneska dopoledne, silně prší.

	Prostě si myslím, že to ověření se dá udělat i jinak. Na ztrátu
hesla mám ony tři možnosti volby, tady mi prostě vnucují jen jednu a s tím
já nesouhlasím, proto jsem dneska přestala email na Seznamu používat. Měla
jsem jej stejně jen z historických důvodů a chodila na něj jen statistika
webu a nějaké drobnosti. Již je to všechno přehozené na Centrum (kde je
mimochodem, stejné heslo) a je klid.

	Pro jistotu změním hesla u pošty, ono to tak bude asi lepší.

	Nechtěla jsem zažehnout takovou ohnivou válku, jen jsem se ptala,
jestli není jiné řešení. Není, takže si myslím, že je na čase to stopnout,
nebo pokračovat jinam a jinak :-)

	Saša Svobodová