Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Září 12 15:15:50 CEST 2014

A co takhle Qt https://qt-project.org/downloads ? Používá to zmíněné gcc,
je to multiplatformní, vývojové prostředí skvělý QtCreator. Licence
knihoven LGPL, tedy vhodné i pro komerční použití. Jen člověk musí pochopit
signály a sloty, pak už se s tím programuje moc hezky.

S pozdravem
Jiří Němec