OT: Heslo na Seznam.cz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 12 14:58:40 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od gatilo:

> Ze by treba pres kontrolni otazku pro pripad zapomenuteho hesla ?

To nefunguje. Za prvé, lidi volí pitomé nebo snadno prokouknutelné
kontrolní otázky, za druhé si je ani nepamatují. Například v jednom ze
svých webů mám cca 200 registrací, je tam nutnost složitého hesla a je
tam kontrolní otázka. Odpovědi na otázky neznám, jsou samozřejmě
hashované, ale ty kontrolní otázky vidím. Je to šílenost, co lidi
volí. A kdokoliv zapomenul heslo, zapomenul také odpověď na svou
kontrolní otázku, protože mi pak volal. A to je jen 200 lidí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem