OT: Heslo na Seznam.cz

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Září 12 13:27:09 CEST 2014

Pro mě by tohle bylo poučení, že si mám dát silnější heslo.

Seznam je v pohodě, že se alespoň zeptá. Google mě tak dlouho uháněl,
abych mu zadal svoje tel. číslo, až si ho zřejmě zjistil sám z jiných
zdrojů a už nic nechce.

Jen pro zajímavost - když už je účet zablokovaný - Sašo, řeknete nám,
jaké tam bylo heslo?

JMN