OT: Heslo na Seznam.cz

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 12 13:08:35 CEST 2014

Dobry den,

moj email fungoval dobre viac ako 5-7 rokov... Do dna ked sa server
nespojil s microsoftom... Vtedy prislo trochu spamu, ale to bolo vsetko.

Minuly rok som si zhanal job... Poslal som par emailov, teda tri a prisla
hlaska, ze sa neda dorucit, server na black-liste a tak podobne. Odvtedy
email nefunguje dobre, teda pikoska je, ze na komercne servery sa
nedorucuje v principe,  mimokomercne aktivity mi chodia s dnovym
oneskorenim, ale jeden z poslednych emailov prisiel po 7 dnoch...

No a odkedy som postol nieco na google+, tak mi chodia rozne spamy s takymi
vystiznymi subjectami, ze "mal by si znova schudnut" ci "konecne ta mozem
oholit" a tak podobne...

Takze ja si osobne za seba myslim, ze ten spam je sucastou tej
proklamovanej antispamovej ochrany. :)

A.