Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Září 12 12:46:54 CEST 2014

Zkuste Basic Visual Express 2010 je zdarma.
Učil jsem se podle knížky od Microsoftu. Po měsíci jsem už psal jednodušší
věci.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 12, 2014 12:38 PM
Subject: Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Dobrý den všem,

doporučte prosím programovací prostředí. Mělo by být visuální a umět C, C++,
nebo Basic. Práce ve Windows, kompilace pro Windows a nejlépe i pro Linux.

Např. se mi líbí VB Express 2008, i když bych radši něco neNET. Je zadarmo,
ale nesmí se použít pro komerční aplikace.
Nové MS Visual Studio je super, ale drahé.
Výbornej byl Borland C++ Builder, ale jeho nástupce Embarcadero je hrozný
monstrum s podivnými móresy a stojí hrozný prachy.

Je třeba nějaké open source vizuální prostředí ke gcc?

Děkuji,
PH