OT: Heslo na Seznam.cz

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 12 12:19:37 CEST 2014

 12.9.2014, 12:03:55

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zahradnik napsal:

> Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od gatilo:

> Pavle, ty víš dobře, jak jsem to myslel. To byla reakce na větu:
> "Takže když nemám telefon, nemám právo používat email?"
Nevim. Mohu lecos tusit, ale nevim. Zato vim, co jsi napsal a jestli
jsi myslel neco jineho, nez si napsal, pak to neni tak uplne moje
chyba.
 ;-)

> Jinak Seznam mohl schránku okamžitě zrušit už jen proto, že z ní byl
> odeslán spam. Že uživatel netuší, co je to malware, to je jeho věc. Já
> vůbec nemám Seznam rád, nemám nejmenší důvod se jich zastávat, ale v
> tomto případě jsem jednoznačně na jejich straně.
Mozna. Nebo to taky muze byt jen odpoved, kterou maji seznamacke
cvicene opice, privazane k telefonu, pripravenu pro kazdeho kdo se
pokousi proti zmene nejak protestovat.

> Dát jim telefonní číslo je velkým přínosem hlavně pro uživatele, pro
> jeho ochranu. Seznamu to může být srdečně jedno.
Co je a neni takovym ci makovym prinosem pro uzivatele, necht si
rozhodne uzivatel sam.
Seznam provozuje freemail jako soucast sveho businessu. Pravdepodobne
to nebude hardcore toho businessu a jeden uzivatel je statisticky
bezvyznamny, ale kdyby se stejne jako Sasa zachovala vetsina, asi by
svuj postup zmenili.