OT: Heslo na Seznam.cz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 12 11:57:17 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od gatilo:

> I Rimsti otroci meli jakasi, byt znacne omezena prava. Chces snad
> Petre naznacit, ze svobodny, bezuhonny obcan naseho demokratickeho
> statu je na tom hur nez rimskej otrok ?

Pavle, ty víš dobře, jak jsem to myslel. To byla reakce na větu:
"Takže když nemám telefon, nemám právo používat email?"

Jinak Seznam mohl schránku okamžitě zrušit už jen proto, že z ní byl
odeslán spam. Že uživatel netuší, co je to malware, to je jeho věc. Já
vůbec nemám Seznam rád, nemám nejmenší důvod se jich zastávat, ale v
tomto případě jsem jednoznačně na jejich straně.

Dát jim telefonní číslo je velkým přínosem hlavně pro uživatele, pro
jeho ochranu. Seznamu to může být srdečně jedno.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem