Převod úrovní - problém ....

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Září 12 11:10:01 CEST 2014

Děkuji za osvětlení. Současné zařízení bude na jedné maličké destičce
včetně modemu. Ale pro testování mám samozřejmě kontaktní pole,
akcelerometr na kabelu a modem na své desce na dalším kabelu.
Takže chápu že to není optimální včetně použitých tranzistorů co mají
Vgs(th) 1,3V . Dnes dorazily nové s Vgs(th) 0,8-1V, tak si ještě pohraji.

Jinak plánuji pro své potřeby stavebnici podobnou Arduinu, tj. základní
destička s modem (JAVA modem) a rozšiřujícími deskami vstupů/výstupů a
převodníků. A tam uvažuji o I2C jako sběrnici pro komunikaci se všemi
deskami.
A protože už v případě různého počtu desek neovlivním délku sběrnice,
přijdou problémy. Narazil jsem na tzv. buffery I2C které by to měly řešit.

Oja