OT: Heslo na Seznam.cz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 12 10:58:32 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 12.9.2014 od Alexandra Svobodová:

> 10:42 Richard Herman: Bohužel došlo k tomu, že z Vaší adresy byl
> rozesílán spam na velké množství různorodých adres a časem jsme toto
> zachytili, proto bylo přistpupeno k blokaci. Spam byl rozesílán
> skrze tzv. botnet, který zprávy odesílal bez Vašeho vědomí. Je třeba
> heslo změnit daným způsobem aby byla zajištěna dostatečná bezpečnost
> účtu a heslo nezměnil někdo jiný.

Aha, takže tvé heslo odchytil malware a frčel přes tvůj účet spam.

> Takže mám smůlu.

Telefonní kontakt je zcela legitimní požadavek. Já mám taky na všechny
své zákazníky telefonní číslo.

> No oni také, ačkoli jim je to asi celkem šumák,

No to zcela určitě, když ti službu poskytují zdarma.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem