OT: Heslo na Seznam.cz

Pátek Září 12 10:37:13 CEST 2014

Dobré dopoledne,

	já pochopitelně mobilní telefon mám, mám i služební, máme i pevnou
linku schopnou přijmout klasickou SMS a máme dokonce i fax. Jedině s
dálnopisem by byl problém, ten skutečně nemám :-)

	Technicky v tom problém není, ten je jinde. Mne se prostě nelíbí, že
jim MUSÍM dát svoje telefonní číslo. Takže když nemám telefon, nemám
právo používat email? Kde to jsme? Přitom při nové registraci umí heslo
poslat 1. telefon, 2. jiný email, 3. ověřit pomocí otázky. Tak proč to
nejde tady?

	Také umím opatřit jednorázovou kartu, ale jednak není zadarmo a druhak
je to jen obcházení dementního nápadu nějakého... ani nevím koho.

	No nic, jdu jim napsat, třeba z nich něco kloudného vypadne.

Saša Svobodová