OT: Heslo na Seznam.cz

Pátek Září 12 09:35:19 CEST 2014

Dobré dopoledne,

     včera mne při pokusu o přihlášení k www.seznam.cz poněkud nemile
překvapila hláška o tom, že musím změnit heslo a to se dá jedině přes
zadané telefonní číslo. Připojení přes POP server ale fungovalo dál, tak
jsem si řekla, že se na to mohu vybodnout. Dneska ráno mi ale server
odpovídá, že staré heslo nevezme a tak se nedostanu k poště.

     Email na seznamu mám asi tak 11 let, ale jestli to nepůjde změnit
bez toho telefonu, tak jej používat přestanu. Sice nerada, ale přestanu.
Nejvíce mne točí to jejich zdůvodnění:/

Změna hesla/////

Chceme, aby byla vaše schránka chráněna a nedocházelo k jejímu
zneužívání např. k rozesílání spamu. Proto vás prosíme o změnu vašeho
stávajicího hesla k přístupu do schránky. *Na telefonní číslo, které zde
zadáte, vám zašleme autorizační kód a poté ho navíc spojíme s vaším
e-mailem. V případě ztráty hesla si na toto telefonní číslo budete moci
nechat zaslat nové.*

//    Neví náhodou někdo nějaký jiný způsob, jak si heslo změnit a mít
od nich pokoj? Nevidím jediný důvod k tomu, abych někam do systému
dávala svoje telefonní číslo. Moje telefonní číslo je moje a nikomu do
něj nic není. Již takto mi volají různí otrapové a nabízejí kdejaké
nesmyslné služby a podobně. Navíc mi není jasné, jakým právem
předpokládají, že všichni máme nějaký telefon schopný přijmout SMS.

     Omlouvám se za OT, ale třeba to bude zajímat více lidí.

Saša Svobodová