Převod úrovní - problém ....

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Září 12 09:16:49 CEST 2014

Andreji děkuji, na ten AD3231 jsem se kouknul. Ono to stejně tak
dopadne, že půjdu cestou nějakého obvodu. Ale původní úmysl byl, že si
interakci akcelerometru, PIC a modemu vyzkouším před tím, než se bude
navrhovat deska. Proto jsem použil zapojení s tranzistory v představě
provizorního řešení. No a nakonec jsem ztratil tři dny a výsledek je, že
modem a akcelerometr spolu komunikují bez převodníku, i když podle
datasheetu nemá modem potřebné úrovně pro log. 1 na vstupu
akcelerometru. Jenže se nechci na toto spoléhat v konečném zařízení,
zvlaště když bude malé.

Oja