LiIon 18650

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Září 11 20:40:24 CEST 2014

On Thu, Sep 11, 2014 at 08:21:43PM +0200, Ivan Kiss wrote:
> Inak pouzitelne clanky 18650 ziskavam z vadnych baterii notebookov. Mozno by
> stacili na vysavac.
> Na ich triedenie by sa mi hodil jednoduchy lacny merac kapacity. Nemate
> niekto  tip?

Napodobne. Clanky z Dellackych accupacku mam cekem dostatek. Kvalitou
ty clanky ve vetsine pripadu predci nove kupovane z Ciny.
K zmereni kapacity pouzivam iMax B6, jak ji tu nekdo kdysi zminil.
Nahradil jsem s ni AccuCell 6, ktera mela vetracek.
K dostani za cca $20.
Kolega ji nedavno taky kupoval a ackoliv nabijecky vypadaji shodne, tak
vykazuji rozdilne chovani. Napriklad:

 * moje starsi pri nabijeni LiOn (nastaveny typ LiOn) nabiji na 4.1V.
   Kolegova uz nabiji na 4.2V
 * Pri vybijeni - ja napriklad merim pri vybijeni 0.5A. Tak moje ukonci
   nabijeni na 3V pri proudu 0.5A. Kolegova zacne podobne jako pri
   nabijeni proud zmensovat, aby naperi zustalo 3V a konci zase nekde
   kolem 0.1A.
 * Je videt, ze odezva displeje je jina - u novejsi iMax B6 se to jakoby
   prekresluje pomaleji

Proste novejsi typy maji jiny firmware.
--
Zito