LiIon 18650

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Čtvrtek Září 11 19:37:00 CEST 2014

Nakoniec som ten pack rozobral, su tam v serii dva taketo clanky HMC
http://www.alibaba.com/product-detail/3-7v-1400mAh-cylinder-lithium-ion_1217966217.html
s polmi vedla seba (ako radial elektrolyt. kond.). Podla tejto stranky
usudzujem ze nie su protected. V packu je akurat do serie zaradena aj
poistka SEFUSE.

Na dx maju aj baterky Panasonic, tie by mali byt v pohode, ak nedostanem
nejake fejky. Len skoda ze nemaju s pajkovacimi vyvodmi.

PT.