Převod úrovní - problém ....

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Září 11 17:14:21 CEST 2014

Ano teď už to v podstatě dělá co chci, ale s jinými hodnotami rezistorů
to bylo horší, mnohdy to naopak úroveň snižovalo.

Momentálně je tam hodně dlouhých drátů, jinak to bude na destičce kde už
není moc místa, proto jednotranzistorové řešení bylo vítané.
Jak mohu snížit parazitní kapacity?
Wek má pravdu, na SPI to nepotřebuji, ale protože budu následně něco na
stejném modemu dělat i na I2C, tak jsem to řešil už teď.

Nejsem si jist, jak je to myšleno s tranzistorovým invertorem, protože
já nemohu přece invertovat SPI signály.

Oja