Převod úrovní - problém ..?==?ISO-8859-2?Q?..

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 11 16:46:52 CEST 2014

Ale ved Vam to funguje presne podla ocakavania. Je mozne, ze to nie je Vase
ocakavanie, ale ja si to presne takto predstavujem - ked 1.8V vylezie
hore, tak cez diodu aj ta druha strana vyskoci hore, a potom sa bude
plazit podla RC konstanty pullupu a roznych parazitnych kapacit, co tam su.

Este raz, ak trvate na jednotranzistorovom rieseni a nie na poriadnom
prevodniku urovne, preco to nemoze byt normalne zapojeny tranzistorovy
invertor?

wek