Re: OT Šijací stroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 11 16:23:57 CEST 2014

 11.9.2014, 16:14:45

Nylonove popruhy se sijou dobre. Ja jich, sveho casu, na starem
kufrikovem Lucznikovy prosil taky celken hojne.
Jen od te doby, uz ne tak uplne dobre sije  tenke latky. :-(
Z teoretickych uvah nad nahradou vyse uvedeneho, vysla sveho casu
vytezne Lada, typ uz presne nevim, ale realizace byla odlozena na
neurcito, takze reference na zaklade praxe nejsem schopen poskytnout.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz