Nekvalitni tisk na jehlickove tiskarne pod Win7 ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Září 11 11:57:26 CEST 2014

dithering sa da robit aj bodom a nebodom. bezne sme tlacili na
ihlickovej tlaciarni fotky. nakoniec aj cb laserova tlaciaren robi bodku
alebo nebodku a z toho robi stupne sedi.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Dithering_%28po%C4%8D%C3%ADta%C4%8Dov%C3%A1_grafika%29#2_farby

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.