Teploměr s GSM přenosem

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Září 10 21:48:04 CEST 2014

Dobrý den,

Přibližně :-) Těchto čidel jsem vyrobil pro serverovny několik desítek,
a chodilo to bez problému. To je ale varianta pro sériový port. Pokud
potřebujete pro USB, tak je zbytečné vyrábět převodník na sériový port.
Vezme se DS18B20, a tohle:
http://www.ebay.com/itm/321346892372
A zapojí se to takhle:
http://haklabos.files.wordpress.com/2012/10/uart_ds18b201.png?w=485&h=308
:-)
Mám to vyzkoušené, funguje to také bez problému. Software používám
digitemp pro Linux i pro Windows.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip