Re: Teploměr s GSM přenosem

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Září 10 21:35:00 CEST 2014

Jestli myslite http://trifid2.sweb.cz/teplomer/ tak s tim am spatn
zkusenosti. Mozna jsem nepouzil uplne stejne soucastky, ktere tam mely
byt - proste mi to vetsinou nefungovalo. Arduino to prodrazi o par
korun a pojede to 100% uplne vsude.

Tady mate za 80Kc mini Arduino s integrovanym USB prevodnikem,
pripadne za 91Kc vcetne kabelu http://www.ebay.com/itm/121419178743.
Za ty penize se nevyplati nic vymyslet...