Nekvalitni tisk na jehlickove tiskarne pod Win7 ?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Září 10 15:17:47 CEST 2014

Bohužel v trestním zákoníku není trestný čin týrání počítačů.

	Tisk na DFX-8000 v grafickém režimu z IE mi tak připadá. Není na to
rozhodně stavěná a ten grafický tisk má na nějakou tu "ozdobičku". Výkon
a celá krása této tiskárny jde v tomto případě do kytek. Pokud by to
nebyla DFXka, tak by Vás nic takového ani nenapadlo. Je to jak za
Ferrari tahat přívěsný vozík z Bau****.

Radek (benedikt2hw.cz)