1RL128 - elektronika

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Září 9 19:51:02 CEST 2014

To bohuzial neviem, na druhu stranu si myslim ze to ziadny A/D prevodnik
nema a cele spracovanie signalu je cisto analogove. Nieco ako analogovy
osciloskop so zobrazenim informacii na obrazovke a pohyblivymi kurzormi.
pri modernizaciach sa digitalizovali len vystupy pre obsluhu a tie sli
dalej.
Ak si dobre pamatam, tak potlacenie statickych odrazov je v tomto type
riesene pamatovymi obrazovkami - nemaju vsak luminofor.

Dňa 9. septembra 2014 12:13, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(-a):