Převod úrovní - problém ....

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Září 9 18:23:52 CEST 2014

Omlouvam se, 3V = vyvod VH a 1.8 = vyvod VL .

Takze na VH mam misto urovne kolem 3V jen 1,4V kdyz tam ma byt log. 1  .
To v pripade ze na VL jsou pripojeny hodiny ze sbernice SPI s taktem
100kHz. Je to z modemu Gemalto EHS5, ktery bohuzel pouziva uroven 1.8V
pro log. 1 .

Oja