Převod úrovní - problém ....

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Září 9 16:43:10 CEST 2014

Upřesním ...

Když připojím osciloskop a provádím uzemňování 1.8V větve, tak jsou
úrovně celkem v pořádku. Ale jakmile na 1.8V větev připojím SPI hodiny
od master, pak na 3V větvi bohužel vidím hodiny s maximem 1,4V a ještě
poměrně dokurvené zákmity na hranách.