Hadanka - co je to za suciastku? (a neviem odpoved)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 9 08:37:32 CEST 2014

> http://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_coulometer

Dakujem, to je naozaj ono.

Uzasna suciastka. Este som o tom nepocul, ani v skole to nikto nespomenul
(a to som tam bol za exota bo ma zaujimali elektronky a debatoval som o
nich s pamatnikmi).

By sa mi zislo nieco take na indikaciu zivotnosti eeprom, bo tam indikator
znamena saskovat so zapisom postupne do viacerych buniek, aby to pocitadlo
bolo spolahlivejsie nez inherentna spolahlivost tej eeprom... Toto musi
stat pat patdesiat a ma to len vyhody - blbuvzdornost, trivialna
aplikacia, indikacia bez potreby cohokolvek ineho... len keby nebolo
RoHS...

>To bude ono. Ale asi to je pokazene kdyz tazatel pise ze to ma nekonecny
>odpor. Melo by tom mit odpor v radu Ohm.

Ma to asi 180 ohmov. Clovek sa nema pokusat robit okolo elektroniky neskoro
v noci, ked uz ani poriadne nevidi... :-|

wek