Hadanka - co je to za suciastku? (a neviem odpoved)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 8 23:39:07 CEST 2014

> Co takhle poèítadlo "motohodin" - nìco podobné mám na ruském èítaèi, tam je
> to ale na zadním panelu.

Toto som si aj ja myslel, ale ako by to malo fungovat?

Mozete ukazat prosim fotku toho Vaseho citaca, resp. tej suciastky? Dakujem.

> Na me to pusobi jako jiskriste, prepetovka.

Ano, aj to by mohlo byt, ale preco je ta medzera asymetricky a naco je tam
ta stupnica?

Inak mam aj treti tip, ze je to nejaka teplotna poistka ale opacna, t.j. ze
pri dosiahnuti nejakej kritickej teploty zopne; ale otazka asymetrickej
medzery a stupnice rovnako ostava nezodpovedana...

wek