OT: falesne vyzvy k platbe za domenu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 8 22:26:34 CEST 2014

Zdravím,
  já sice platím domény manuálně (bez trvalého příkazu), ale mám v bankingu
nastavenu šablonu. A když to přišlo, porovnal jsem se šablonou - a vida, jiný
účet, jiný VS atd. Ověřil jsem si, že můj registrar žádnou změnu účtu nemá a
bylo jasno, ale je fakt, že tento scam je skutečně docela zdařilý.
  Zdraví Pavel