Alarm pro dum?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 8 14:14:57 CEST 2014

A ked takto zavesite do serie 10 cidiel
a jedno z nich obcas vyvola falosny poplach
to sa potom skvele hlada. Myslienka je to dobra
ale prakticky nepouzitelne.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, September 08, 2014 1:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Alarm pro dum?

On Mon, 8 Sep 2014, Razak.N na seznam.cz wrote:

> Ma predstava, k EZU musi jit pripojit
> - vsechna bezna komercne dostupna cidla , s tim celkem neni problem,
> kdyz vynecham proprietarni adresovatelna cidla, jsou bezna cidla
> zalozena na principu "spinace"

Treba ten Jablotron to ma tak ze ma zakladni odpor 1k kdyz je vse zavrene a pak narust o 1k na jeden rozpinac a do serie muzete mit az 8k take napriklad vice kridel na okne na jedne smycce.

Ustredna v zastrezeni pak akceptuje snizovani odporu po 1k skocich takze si v noci muzete zavrit okno ale pri jeho otevreni uz spousti poplach.

Dalo by se to jeste vylepsit ze by se na smycce priradily nazvy ruzne velkym skokum takze by se do serie daly odpory 1k 2k 4k a podle jejich kombinace by mohla ustredna identifikovat okenni kridlo. To ale Jablotron neumi.