Alarm pro dum?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 8 13:04:22 CEST 2014

On Mon, 8 Sep 2014, Razak.N na seznam.cz wrote:

> Ma predstava, k EZU musi jit pripojit
> - vsechna bezna komercne dostupna cidla , s tim celkem neni problem,
> kdyz
> vynecham proprietarni adresovatelna cidla, jsou bezna cidla zalozena na
> principu "spinace"

Treba ten Jablotron to ma tak ze ma zakladni odpor 1k kdyz je vse
zavrene a pak narust o 1k na jeden rozpinac a do serie muzete mit
az 8k take napriklad vice kridel na okne na jedne smycce.

Ustredna v zastrezeni pak akceptuje snizovani odporu po 1k skocich
takze si v noci muzete zavrit okno ale pri jeho otevreni uz spousti
poplach.

Dalo by se to jeste vylepsit ze by se na smycce priradily nazvy ruzne
velkym skokum takze by se do serie daly odpory 1k 2k 4k a podle jejich
kombinace by mohla ustredna identifikovat okenni kridlo. To ale
Jablotron neumi.