Transport naradi letadlem

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Září 7 10:52:54 CEST 2014

Na letištích jsou na divné věci zvyklí, sám jsem už vezl leccos a
maximálně to chtěli předvést a vysvětlit. Té pájky bych se trošku
obával, oni opravdu identifikují všechny ty divné věci které na
rentgenu vidí a jednou mě volali pro vysvětlení, když jsem zapomněl
nahlásit, že mám v kufru tlakovou láhev (prázdnou). Ale když bude
páječka prázdná tak není problém.

Aleš Procháska