samoprace dotykoveho displaye - bylo RE: zkusebni verze Office 2013 pro podnikatele / VAIO

Sobota Září 6 05:49:17 CEST 2014

Asi se to zkouselo, ale pro jistotu - dukladne vycistit plochu displeje
nepomuze?  Je to asi kapacitni snimani a dovedu si predstavit, ze nam
muze byt nejaka vrstva malo patrneho sajrajtu co snimac mate...
Jinak asi reklamace.