samoprace dotykoveho displaye - bylo RE: zkusebni verze Office 2013 pro podnikatele / VAIO

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Sobota Září 6 01:17:08 CEST 2014

Po pul roce se vratim k informaci o spokojenosti s dotykovym Sony Vaio FIT
14A -
http://www.alza.cz/sony-vaio-fit-14a-multi-flip-pc-stribrny-d484514.htm

Pul roku jej dcera pouzivala na vysoke skole bez zadnych problemu, na dotyk
si ihned zvykla a na notebook nedala dopustit.

Ale v posledni dobe se projevuje neco zajimaveho  ... jako by si s
notebookem hrali duchove.

Notes je zapnuty, nikdo na neho nesaha a sem tam se na obrazovce objevi
naznak, ze se nekdo obrazovky dotknul, otevre se nejake okno, posune se
okno, zavre, nekdy par krat, nekdy velmi rychle se okna oteviraji, zaviraji,
posunuji se okna.
Kdybych to osobne nevidel, neveril bych.

Nejprve me napadl virus ... ale na kompu je od novosti ESET s pravidelnou
aktualizaci

Pak me napadlo, ze nejaky kolega dceri spustil vzdalenou plochu a sem tam si
s ni hraje a ovlada pocitac. Ale po odpojeni pristupu k internetu problemy
zustaly.

Vypada to, jakoby dotykova obrazovka si sem tam generovala vlastni dotyky.

Setkal se nekdo s timto?

Diky

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )