HAL sensor

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Září 5 22:17:07 CEST 2014

Narazil jsem na pro me zvlasnti vec.

A to, ze pouzivam unipolarni HAL sensor, podminka je pouzdro  SIP.
Jedna se o typ Allegro A1120,  vystup se aktivuje pri dane intenzite  S
polu.
A1125 je udavam jako komplementarni, coz  mi moc komplementarni
nepripada, protoze reaguje na S pol take, ale vystup se chova inverzne.

Nyni bych potrebol HAL sensor na N pol, ale po tydenni resersi  jsem
nalezl pouze pouzdra SOT23.
Pokud jsou tyto HAL pro N pol, tak je pouzdro sot23, kdyz S tak je SIP.

Je mi zahadou proc tomu u vsech ktere jsem nasel od nekolika ruznych
vyrobcu.
Jedna se mi o to,ze magnety v obeznem kole jsou nalisovany nahodne, neni
mozne tedy vec rozebirat a magnety otacet.
Delat redukci je to posledni.

LK