OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 5 14:03:34 CEST 2014

Dobry den,

tak u nas sa objavili na zaciatku leta v ich obvyklych miestach. Vsimol som
si ale, ze tohto roku boli nejake cudne. Mali cudne spravanie a aj cudne
vyzerali. Tazko povedat ci negako zmutovali, zdegenerovali, boli cimsi
nafetovane, alebo ich ktosi monitoroval nejakym tym mobilnym telefonom... V
kazdom pripade cudne spravanie som si vsimol uz davnejsie na inych
zvieratkach, vrabcoch a sykorkach. Na taketo veci uz nemam vlastny nazor,
tak len suchoparne konstatujem fakty... :)

A.