dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

Pátek Září 5 12:41:09 CEST 2014

Nejlepší způsob, jak zabezpečit auto proti vykradení, je nenechávat tam nic
cenného. Nebo aspoň aby to nebylo vidět.

Naopak, když bude na zadním sedadle vidět kufřík nebo taška na notebook (i
s notebookem), zloděj použije univerzální klíč, tj. dlažební kostku.

Mně se občas stane, že zapomenu auto zamknout, což zjistím až podle toho,
že ho najdu odemčené. Ukrást tam není co, resp. jen věci nepatrné hodnoty.
(Ono to auto už taky není nejnovější, takže kdo by čekal, že v něm bude
něco cenného.)

P.K.