dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Září 5 06:14:57 CEST 2014

Totéž se mi dělo na sídlišti kde jsem bydlel, auto bylo potřeba
odemknout/zamknout z blízkosti. Na jiném místě jsem se s tím nesetkal.
Přičemž zvláštní bylo, že jeden ze stavů: zamknout/odemknout šel vždy lépe.
Kmitočet yvsílače nevím, auto japonské.
K.