indukcny ohrev - material

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 4 17:04:22 CEST 2014

Nie je keramika ako keramika, niektore maju aj pomerne velke RF straty.

Mam sadu navonok identickych salok, z ktorych niektore sa v mikrovlnke
zohreju viac ako ich obsah, ine funguju "normalne".

wek

PS. Andy, nemusi to byt priamo skola, napokon by to priamo jedna skola asi
neuzivila, moje deti napriklad chodili zo skoly do takeho "detskeho
centra" co je na sidlisku, a tam bola okrem ineho aj keramika - skus sa
pozriet u vas v DK.

PS2. Pan kolega Labaj, nevsimol som si ziadne celebrity (asi je to tym ze
na tu bednu necumim vo vhodnom case, teda uz takmer vobec); na druhej
strane, dnes uz deti na ZS nemaju ziadne dielenske prace ako sme mavali
my, tak aspon taketo patlanie sa so skutocnymi materialmi pokladam za
uzitocne ba priam potrebne, nech to sposobili celebrity alebo ktokolvek
iny...