Pomoc s merenim teploty

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Září 4 16:10:08 CEST 2014

Diky vsem za tipy,

nakonec jsme to vcera uspesne zmerili, v sestave termoclanek +
operak + prevodnik pripojeny k PC. Sice jsme se nevyhnuli bastleni a
kupovani, ale zase to ted mame v supliku, kdyby to bylo za par let
zase potreba :-)

Ales Prochaska