zobrazenie unroated wire eagle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 4 15:49:06 CEST 2014

Tak u mě tam ty unrouted spoje skutečně chyběly. Ani se to na pin nedalo přichytnout,
když jsem chtěl z něho tahat spoj.
Ale někde vevnitř o tom Eagle věděl, když jsem si dal zobrazit, co všechni má být na GND
připojené, tak ten pin rozsvítil.
Rastnet nepomohl, restart Eagle nepomohl.
Jak jsem psal - pomohlo, když jsem jednu z těch zemí ve schématu rozpojil a zase připojil.
Měl jsem kliku, že mi chyběly i země na pasivní součástce, protože odpojit zem u integráče
(kde je to přímo v knihovně) by se dělalo blbě.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Mádr
  To: HW-news
  Sent: Thursday, September 04, 2014 10:14 AM
  Subject: RE: zobrazenie unroated wire eagle

  A určitě tam nejsou zobrazné, nebo je jenom nevidíte? U Eagle se mi stávalo, že ten nevyroutovaný spoj byl tak krátký, že byl problém ho najít v zobrazení DPS. Každopádně příkaz Ratsnest, který tyto nevyroutované spoje uspořádává, umáže po svém provedení, kolik spojů nevyroutovaných ještě je. A druhá věc - ERC - ukáže, jestli jsou DPS a schéma konzistentní.

  Zatím ze mi nestalo, že by byly všechny spoje vyroutované, DPS a schéma konzistentní a na DPS chybělo něco, co je ve schématu.

  Co se mi ale stávalo, a vyřešil jsem to úpravou knihoven, byly problémy s připojováním napájencích vývodů, které u IO byly skryté a připojovali se cutomaticky podle názvu spoje (VCC, VDD a podobně). Knihovny jsem ti upravil tak, aby tyto vývody byly přímo va schématu a musel jsem je ručně připojit - tak jsem měl totiž jistotu, že se mi nepřipojily jinam, než kam jsem chtěl, zvlášť když bylo v zapojení více zemí z více napájení.

  Na honění, kde jsou ty poslední nevyroutované spoje jsem nakonec začal používat zobrazení, kdy jsem koukal pouze na vstrvu unrouted.

  Tomáš OK2MTM