Prenosny 3D modem / Wifi AP

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Čtvrtek Září 4 15:20:47 CEST 2014

TP-LINK M5360
(popsaný je to zde http://pandatron.cz/?4026&pripoji,_nabije,_ulozi )
Ještě to má funkci záložního zdroje pro USB.

O.

 Zařízení M5360 je již k dispozici v prodejní síti partnerů společnosti
TP-LINK, a to za doporučenou koncovou cenu 2499 Kč včetně DPH.

*Klíčové vlastnosti:*

   - Modem pro mobilní sítě 3G s podporou HSPA+ o rychlosti až 21,6 Mbit/s
   pro download a 5,76 Mbit/s pro upload.
   - Výkonný akumulátor s kapacitou 5200 mAh, jež dostačuje pro nabití
   mobilního telefonu i tabletu prostřednictvím micro USB konektoru.
   - Možnost připojení a sdílení internetového připojení až pro 10
   uživatelů současně.
   - Vestavěná baterie zajistí až 17 hodin provozu sdíleného mobilního
   připojení.
   - Slot na micro SD kartu o kapacitě až 32 GB poslouží také jako záložní
   úložiště.
   - Přehledný OLED displej zobrazující stav zařízení
   - Kompaktní provedení

   *Hardwarové vlastnosti*

Typy sítí

HSPA+/HSPA/UMTS/EDGE/GRPS/GSM

 Rozhraní

1 micro USB port pro napájení

1 USB 2.0 port pro nabíjení mobilních telefonů nebo tabletů

slot na SIM kartu

slot na paměťovou kartu micro SD

 Tlačítka

hlavní vypínač

reset

Typ antény

interní

 Rychlost přenosu dat

 downlink 21,6 Mbit/s; uplink 5,76 Mbit/s

Rozměry (š x h x v)

 100 x 44,3 x 28,5 mm

Napájení

vestavěný akumulátor 5200 mAh

 Čtečka paměťových karet micro SD

max. 32 GB

Pásma

WCDMA: 900/2100 MHz

GSM: 850/900/1800/1900 MHz

 OLED displej

 Statistika síťového provozu, stav Wi-Fi, počet uživatelů, typ sítě
(2G/3G), síla signálu, stav internetového připojení, upozornění, stav
baterie