Re OT kocour kontra veverka

Čtvrtek Září 4 14:02:42 CEST 2014

Já jsem kdysi viděl kočku plížit se ke kořisti. Opatrně našlapovala a když
ji kořist mohla vidět, ztuhla. Pak zas pokračovala v plížení. Poslední dva
metry vystartovala a skočila, ozvalo se zadunění a pak pelášila pryč.

Kočka si vybrala za kořist pískomila, který byl ale za sklem a to zadunění
bylo od toho, jak kočka ve skoku narazila hlavou.

Pavel Kadečka.