Re: HiTech: načtení userID

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Září 4 10:54:39 CEST 2014

Dobry den,

ja osobne si myslim, ze za tym vsetkym sa zase skryva slovicko spektrum. A
to priamo suvisi s navrhom hw s ohladom na emc... Je to zvlastna kapitola,
ale ked si predstavite ako spinaju tranzistory na portoch procesora, tak to
az taka prekvapujuca vec nie je. A kedze PIC chce byt konkurencieschopny,
tak sa musia venovat a podporovat svoje cipy aj v tejto oblasti.

Druha vec moze byt prenositelnost C kodu na ich vyssie architektury mcu.
Pripadne suvisiet s vyvojom sw pre mikrokontrolery na platforme pc.

A.