elektro stavebnice

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 3 18:23:04 CEST 2014

Ahoj,

tak som si k Tvojej "recenzii" trochu sadol a popremyslal ako sa vlastne
tie veci maju. S Tvojou kritikou suhlasim, len by som rad zdoraznil
niektore aspekty, na ktore si Ty ako clovek pochadzajuci z nasich zakuti
unie asi pozabudol...

Ja osobne by som zacal tym, ze cele to stoji cca. 50E. Z tych 50E musis
zaplatit cely cirkus okolo, autora, vyvoj, test, certifikaciu, vyrobu,
distribuciu a logistiku a pravny servis... No a este by nieco malo zostat
Tebe. Takze ak to vsetko nejako scitame a zohladnime, tak si myslim, ze to
je taky kompromis medzi vyrobnymi nakladmi a pravnymi moznostami
realizacie, co je inak povedane "co sa da za dane peniaze realizovat a
vyrobit". Takze by som od toho nemal velke ocakavania.

Dalsi bod, na ktory by som nejako trochu upriamil pozornost je to, co ti v
nasej spolocnosti dovolia realizovat. Skratka je vhodne, ked clovek moc
nevytrca z radu a je spokojny s tym, co mu spolocnost ponuka, resp.
pridelila... Mozeme o tom polemizovat kolko chces, ale ked sa zacnu v
tvojom okoli pohybovat, rozne individua, velmi rychlo si to rozmyslis...
Takze z tohto pohladu by som bol rad, ze za 50E mozem svojim detom aspon
ukazat, ze v panelaku funguje aspon multivibrator...

Takze tolko mojich niekolko poznamok... Autorovi by som poradil, aby az tak
moc nezgrglosil a namiesto jedneho kontaktu, ktory sa sam o sebe dost blbo
osadzuje, pouzil klasicky jumper, teda kontakty dva alebo tri... A
samozrejme, to co uz spomenul Dano, teda farebne masky na pcb a aspon jeden
list papiera s odkazom na www-stranku s manualom.

Inak autorovi drzim palce pri ziskavani praktickych skusenosti zo
zacinajuceho podnikania a prajem mu vela vytrvalosti na ceste, ktorou sa
vybral. A snad aj dalsieho release s odstranenymi nedostatkami...

A.