OT - Ceska posta oznacovani zasilek placenych bezhotovostne

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Září 3 11:40:28 CEST 2014

Ahoj,

jen takový malý středeční off-topic. Právě mi volala ženská z
obchodního, že prý je nějaký nový zákon a od 1. ledna 2015 budu muset
nově označovat obálky dopisů, které platím bezhotovostně. Teď je tam
napsáno placeno převodem a číslo smlouvy. Nově prý tam budou muset být
nějaké jiné informace a hlavně veledůležité logo České pošty.

Tak jsem se jí zeptal, co mám udělat s 10 tisíci natištěnými obálkami,
které mám teď na skladě. Odpověděla mi, že proto to přece říkají už v
září, aby se na to firmy stihly připravit :-) To mě potěšilo, že tak
brzy :-)

Jo a ještě chtěla přijet (asi na kafe), aby mi to všechno ukázala a
vysvětlila a podepsali jsme novou smlouvu. Tak jsem jí řekl, že číst
umím, aby mi smlouvu poslala poštou.

Tak jen abyste věděli, jestli taky platíte bezhotovostně, kdyby vám to
náhodou zapomněli říct...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem