znizenie hlasitosti audiosystemu

René Damek rene.damek na gmail.com
Středa Září 3 05:54:25 CEST 2014

Řešil jsem stejnou věc, ale protože mi chrastil i potenciometr a DIAVA
pomohla jen kratkodobě, tak jsem koupil nový potenciometr menší hodnoty a
doplnil odporem.

Při nízkých hlasitostech co teď provozuji musím ale občas klepnout do
membrány reproduktorů při zapnutí, aby se rozezvučel, ale to je na jiný
příspěvek.

RD