znizenie hlasitosti audiosystemu

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Září 2 23:02:32 CEST 2014

Ano, takto si to predstavujem aj ja. To vacsie zosilnenie bude sumiet
trochu viac, ved kazdy zosik s vaccim zosilnenim aj viac sumi. Je to
vsak zanedbatelny sum, je to slusny zosilnovac Yamaha z 90. rokov.
Ani sa nechystam signal zoslabovat nejako extremne, len aby som namiesto
5% rozsahu bezca potenciometra vyuzil aspon 15 % jeho rozsahu.
PT